دیوار نیستم
که بخواهم سدی باشم
دریچه ای هستم
از درون به بیرون باز می شوم
به انتظار تو می مانم
تا کوبه های در را
به حرکت در اوری
انسانم می توانم
زندگی کنم
بی انکه برگی را
از درختی جدا کنم
عاشقم و تو
برایم با نگاهت
همه چیز
می افرینی
زیبایی در همه جا
موج می زند
و ساحل
رد پای تو را
پاک می کند...
نوشته شده در دوشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۶  توسط حسن جزائریان (باران) |
روحی در آینه...ما را در سایت روحی در آینه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153